1)-tribunen ønsker velkommen til alle supportere

Avdelinger i SpareBank 1 Nordvest og Midt-Norge går sammen om nytt tribunenavn

Den nye tribunen som bygges på nordsiden av Kristiansund Stadion har fått navnet 1)-tribunen. Dette er et samarbeid mellom Sparebank 1 Nordvest Regnskaphuset, Sparebank 1 Finans Midt-Norge, Eiendomsmegler 1 og Bedriftspartner.

Vi valgte bort en altfor sterk profilering av vår identitet når vi var med å starte opp KBK i sin tid. Dette gjorde vi for å løfte frem samarbeid og Kristiansundsregionen. Administrerende direktør i Sparebank 1 Nordvest, Odd Einar Folland, representerer Regnskaphuset i tribunenavnet. - Nå ønsker vi å gjøre mer ut av engasjementet og være med på å løfte Kristiansund Ballklubb videre.

Gjengen fra SpareBank 1 blir med videre på laget for lidenskap

Klubben og Sparebank 1 Nordvest har hatt et langt og godt samarbeid, og med engasjementet fra Eiendomsmegler 1, SpareBank 1 Finans og Bedriftspartner skal 1)-tribunen være et område for arrangement og utvikling. Avtalen har en verdi på totalt 300.000 NOK i året over en periode på 3 år.

Pakken inneholder blant annet 50 seter som vil inneholde aktiviteter og tiltak rettet mot kunder. Alle involverte ser potensialet for samfunnet rundt som kan komme ut av arrangement rundt tribunen.

Vi ser til hver enkelt hjemmekamp for hva vi kan gjennomføre og hvilke tema de skal inneholde. Strømsgodset for eksempel representerer jo Drammen, og den utrolige utviklingen som har skjedd der. Her kan vi hente inspirasjon til vår egen by- og samfunnsutvikling, sier en engasjert Folland.

Lars Egil Lillevevang Aas som representerer SpareBank 1 Finans Midt-Norge forteller om helt nye tilstander i resten av landet. – Jeg reiser en del rundt med jobben og det første alle åpner med er gratulasjoner for opprykket. I Skien er det stor pågang på å få se kamper på Kristiansund Stadion. Det er helt tydelig at KBK og regionen er i vinden.

Dette samarbeidet med fellesskapet i SpareBank 1 representerer også finansiering og engasjement utenfor regionen da flere av midlene kommer fra kontorer i Trondheim.

Vi ønsker 1)-Tribunen velkommen og ser fem til et flott samarbeid i årene fremover.

1)-tribunen vil også inneholde nye kontorlokaler, VIP, en kafé og terrasse man kan oppholde seg på før kamp

Headerfoto: Rune Edøy