Alti på lag med KBK

ALTI signerte i dag en samarbeidsavtale med KBK for de neste 2 årene

De aller fleste har nok fått med seg at AMFI har endret navn til ALTI. Det ble også markert med pump og prakt ved ALTI Futura i dag, da senteret åpnet den nye delen som har blitt påbygd gjennom det siste året. Omprofilering, nyåpning og 100 nye arbeidsplasser er fasiten av det nye påbygget.

«Nye butikker og kafé, 130 flere parkeringsplasser og en ny tilkomst til senteret er noe av det som er nytt» opplyser senterleder Svein Haga.

Det som er ekstra gledelig for alle KBK-supportere er at ALTI også nå går inn i et nytt samarbeid med Kristiansund Ballklubb. AMFI som kjeden har vært kalt frem til nå, har også tidligere vært hovedsponsor for KBK - nå opprustes også samarbeidsavtalen, i helt ny drakt for begge parter. Avtalen omhandles av ALTI Forvaltning, ALTI Futura, ALTI Storkaia, ALTI Sunndal og ALTI Surnadal.

Blir draktsponsor for KBK

Avtalen har en varighet for de 2 neste årene, og den nye ALTI-logoen vil pryde baksiden av shortsen som KBK bruker i Eliteserien.

Kristiansund Ballklubb gleder seg til fortsettelsen av samarbeidet, og ønsker å gratulere med en fantastisk åpning av nye ALTI Futura.

#KBK #LagetForLidenskap #AltiPåLag

thumbnail_image3
Administrerende direktør i ALTI Forvaltning, Lars Ove Løseth (t.v), daglig leder i KBK, Kjetil Thorsen og senterleder Svein Haga signerer samarbeidsavtalen som strekker seg ut 2021.