Batnfjord IL spanderte lunsj på KBK-spillerne

Ble servert nydelig lunsj som takk for at KBK arrangerte fotballskole i Batnfjord i fjor høst

Mandag denne uken ble spillere hele KBK-apparatet påspandert lunsj. Maten var gitt av Lars Olav Havnen og Batnfjord IL som takk for at Kristiansund Ballklubb arrangerte fotballskole på Batnfjord stadion i fjor høst.

Ola Ulset fra Øre Vilt var også med for å servere mat til sultne KBK-gutter. Før servering hadde Bjørge Løvik og hovedsponsor Angus Gaupset kokkelert sammen viltkjøttet klar til servering.

Lars Olav Havnen, som representerte Batnfjord IL forteller om et godt samarbeid og kraftig økende popularitet rundt KBK:

«Vi merker godt at KBK har tatt steget opp i Eliteserien. Det er utrolig gøy, og vi ønsker å takke KBK for et topp opplegg rundt fotballskolen i fjor høst. Vi hadde lyst å gi noe tilbake, derfor spanderer vi viltgryte i dag» sier nestlederen i Batnfjord IL.

KBK trener Christian Michelsen mener at samarbeid og synlighet ut mot hele Nordmøre er ekstremt viktig:

«At vi reiser rundt og arrangerer fotballskoler for barn på Nordmøre er blitt en tradisjon. Det er veldig viktig å gi noe tilbake til klubbene rundt oss. Vi ser gleden og hvor mye det betyr når vi reiser rundt, samtidig gir det også våre spillere energi. Vi må aldri glemme at vi er forbilder for mange - derfor skal vi også være tydelige og ydmyke i hvordan vi opptrer både på og utenfor banen.» sier Michelsen.

Kristiansund Ballklubb takker så mye for maten, og gleder oss til neste fotballskole sammen med Batnfjord IL.

michelsenbatnfjord
Christian Michelsen under fjorårets fotballskole i Batnfjorden