Billetter til kampen mot Mjøndalen

Søndag 22. november kl.18 er det klart for ny hjemmekamp, og da er det Mjøndalen som kommer til Kristiansund Stadion. Vi har nå trekt ut billetter til denne kampen, og vi ringer til heldige sesongkortinnehavere i starten av uka.

Vi er som dere sikkert kjenner til fortsatt underlagt begrensninger i forhold til smittevern og nå med 600  tilskuere tillatt på kamp. Vi har i dag foretatt trekning blant sesongkortinnehaverne og alle blir kontaktet i i starten av denne uka.

Alle sesongkortinnehavere skal nå ha vært trukket ut med billetter til kamper, og vi startet nå med nye muligheter gjennom nye trekninger til de siste fire hjemmekampene. Er det noen av dere med sesongkort som likevel ikke har fått tilbud om billett i år kan kontakte oss på mail til [email protected]

Fordeling av billetter:

Uglan Supporterklubb                  75 stk
Kristiansund BK                            25 stk
(frivillige, ansatte, styre, gjester, spillere)
Øvrige sesongkortinnehavere     500 stk
(bedrift og private – voksen, barn og honnør)

Personer med handicap-plasser er med i trekningen blant de 500 øvrige og vil bli henvist til HC-plasser på Notar-tribunen.

Alle øvrige blir plassert på anviste seter på Abyss-tribunen av vårt vertskap.

Uglan supporterklubb og KBK forvalter sine plasser internt.

Vi takker for den utrolige tålmodighet alle våre sesongkortinnehavere har vist i denne vanskelige tiden.

#KBK #Lagetforlidenskap