Billettsalget går som det suser

Og det er i tillegg meldt kanonvær på søndag

Søndag kl 18.00 kommer Strømsgodset på besøk.

Billettsalget går så det suser og allerede nå er det solgt nærmere 3600 billetter inklusive sesongkort.

Tilnærmet alle sitteplasser forbeholdt hjemmepublikum er utsolgt.

Drøyt 500 av ståplassene på stadion er fortsatt tilgjengelige for salg på nett. Disse billettene kan kjøpes HER

For de som ikke kjøper sine billetter på nett, så åpner billettlukene på stadion klokken 17.00 på kampdag med forbehold om at det fortsatt er ledige plasser tilgjengelig.

Det meldes også om stor interesse blant Godsetsupporterne og pr nå er over 60% av bortefeltet allerede utsolgt.

Stadion åpner en time før avspark, men vi minner om at KBK-shopen, The Fishhouse og Slatlems Corner med tilhørende Møre Royal terrasse åpner kl 16.00.

Om hjemmelaget tar poeng på søndag, vil Slatlems Corner gjenåpnes 15 minutter etter kampslutt.

I forbindelse med søndagens kamp vil klubben også foreta offisiell åpning av klubbens nye Fanzone-konsept.

Vi kommer tilbake med ytterligere informasjon om dette nærmere helgen.

Vær rask om du vil sikre deg billetter til nok en spennende hjemmekamp.

Velkommen til kamp!

#KBK #LagetForLidenskap