KBK Rebusløp utsatt til 14.september

Grunnet krasj med andre arrangement i sentrum nå til helgen, har KBK valgt å utsette rebusløpet

KBK skulle opprinnelig arrangere rebusløp nå til helgen, lørdag 24.august.

Vi var litt raske på avtrekkeren, og fant ut etter publisering at tidspunktet krasjer både med Byfesten og «Ta sjansen» som foregår på samme tidspunkt i Kristiansund sentrum denne datoen. Vi har derfor nå valgt å utsette rebusløpet til lørdag 14.september.

Dette er dagen før hjemmekampen mot Brann på Kristiansund stadion.

Vi kan derfor på nytt invitere til Kristiansund Ballklubb Rebusløp lørdag 14. september fra klokken 11:00 - 15:00.

Åpen Talgø mathall og masse gøy for barna

Dette er en familiedag hvor absolutt alle er velkommen. Det vil bli åpen supportershop og kafé på Talgø Mathall med salg av pizza, kaker og drikke.

NEAS fotballdart, fotballbinge med mer for barna - møt opp og bli med!

Start og mål på rebusen vil være på Kristiansund stadion, mens flere poster legges til området i nærheten. Rebusløpet vil ha flotte premier.

KBK-spillerne kommer for å skrive autografer og ta selfies

Spillere og trenere fra KBK vil komme for å signere autografer og ta bilder med barna etter treningen de skal ha i forkant av rebusløpet på Kristiansund stadion.

Rebusløpet starter klokka 11:00. Alle som vil være med må starte rebusløpet før klokka 13:30. Det er ti poster med fine spørsmål for alle. Barn i skoler og barnehager vil få utdelt rebuskart i forkant av rebusløpet.

For barn og ungdommer under 15 år er det gratis å være med. De andre betaler 100 kroner for deltagelse.

Hjertelig velkommen til KBK rebusløp 2019!

#KBK #LagetForLidenskap

rebuskart