Bli medlem i KBK

Støtt klubben - bli medlem i KBK og bli en del av vårt stadig voksende medlemsprogram

Kristiansund Ballklubb tilbyr et medlemsprogram med eksklusive fordeler!

For å melde deg inn i Kristiansund Ballklubb kan du registrere deg på Min Idrett https://minidrett.nif.no/

Her finner du linken «Ny bruker» øverst til høyre. Fyll ut rubrikkene og følg instruksjonen. Vi vil da få beskjed om at du har meldt deg inn. Du velger selv om du vil betale via sidene på Min Idrett eller om du vil benytte deg av faktura med kontingent som vi sender deg. Du vil også finne ditt medlemskort på Min Idrett.

Det er også mulig å melde seg inn i klubben ved å sende en e-post til [email protected].

Pris for medlemskap er kr 400,- per år.

Du må oppgi dette i eposten:

Navn:

Fødselsdato:

E-post:

Telefon:

Adresse:

Postnummer:

Poststed:

Medlemskapet vil fornyes automatisk hvert år. For å melde deg av sender du en mail til samme e-post.

Medlemsfordeler 2018

Medlemsbilde