FORNYELSE AV SESONGKORT 2021

2020 har vært et spesielt år for alle, også for oss som driver fotballklubb. Selv om vi nærmer oss jul med stormskritt er det fortsatt seks serierunder igjen av Eliteserien, og siste kamp spilles 19. desember på Kristiansund Stadion.

Klubbens ønske har vært å fokusere på det vi får gjort noe med, vi har drevet aktivt smittevern og etter beste evne tatt vår del av dette ansvaret. Måten klubben, byen og regionen har taklet situasjonen på, har vært forbilledlig.

Etter 24 kamper av årets Eliteserie, har klubben kun tapt fem seriekamper! I skrivende stund er vi nummer seks på tabellen, en utrolig sterk prestasjon og ser man isolert sett på bortetabellen er vi nummer to.

At klubben savner våre supportere på tribunen er helt klart, vi kan ikke tenke oss noen andre klubber som har en slik fantastisk støtte som det vi har.

Sammen er vi i ferd med å lande en ny fantastisk sesong og sammen med dere skal vi gå inn i den neste.

VI HÅPER DU BLIR MED OSS OGSÅ TIL NESTE ÅR!

Fredag 20. november kl.12.00 åpner vi gjensalg av sesongkort. Dvs at alle sesongkortinnehavere (bedrift og privat), kan kjøpe sine vante plasser også for 2021.

Gjennkjøp: Alle som har sesongkort for 2020 sesongen vil 20. november motta en e-post og/eller en SMS med lenke til fornying. Det eneste du trenger å gjøre er å følge denne lenken og betale hos billettsystemet.

Gjenkjøpsperioden varer fram til og med tirsdag 1. desember.

Nysalg av sesongkort vil starte fredag 11. desember. Vi kommer til å publisere en lenke til nysalget på våre hjemmesider og Facebook-sider på denne datoen. Om du har tekniske spørsmål om fornying, send mail til support: [email protected]

Dersom du ikke mottar en e-post eller sms, eller har andre spørsmål, ta kontakt med klubben pr. mail til Frank Nilsson:
E-post: [email protected]
Mobil 91599270.

Alle som kjøper sitt sesongkort for 2021 innen 31.12.2020 oppnår 2020-priser på sine sesongkort.

Fra og med 01.01.2021 økes sesongkortprisene med 10%.

Bedrifter som har løpende eller har inngått nye samarbeidsavtaler for 2021 som inkluderer sesongkort fornyes automatisk.

PS! Med bakgrunn i Covid 19 kan vi på det nåværende tidspunkt ikke garantere for hvor mange tilskuere som vil være tillatt i 2021, og som igjen kan begrense hvor ofte du får bruke ditt kort.

Om plastkort:
For å skape en mer bærekraftig framtid ønsker vi at våre sesongkortinnehavere fra og med 2021 mottar sine sesongkort elektronisk på sin mobiltelefon. Med nytt billettsystem er dette enklere enn noensinne. Når du har betalt for sesongkortet får du det tilsendt på e-post og SMS.

For de som allikevel ønsker å motta sesongkort i plast som tidligere, tilkommer et gebyr på kr 100,-

#KBK #Lagetforlidenskap