- Gutta fortjener full stadion

Vi tar i mot Brann til årets siste hjemmekamp på Kristiansund stadion førstkommende søndag - la oss sammen fylle stadion for å hylle laget!

Sesongen har gått fort, men den har også gått utrolig bra. Vi ligger på 5.plass med 43 poeng to runder før slutt, noe som er over all forventning.

Det er dog nok av lag bak oss som ønsker å avansere på tabellen, så her må det jobbes knallhardt for å beholde plasseringen når tabellen skal sluttføres.

NÅ TRENGER VI NORDMØRE I RYGGEN MOT BRANN!

På søndag kommer serietoer Brann på besøk, som fortsatt har håp i gullkampen, men som også må ta poeng for å holde Molde på avstand når det gjelder sølvet. I tillegg blir det gjensyn med vår gamle spiss Daouda Bamba, det blir et spesielt øyeblikk.

Daglig leder i KBK, Kjetil Thorsen kan melde at det er solgt over 4000 billetter allerede, og at det haster om man vil sikre seg plass:

«En uvirkelig bra sesong går mot slutten. På søndag er det siste sjanse for å se KBK spille på hjemmebane i år, og nå håper vi nordmøringene kjenner sin besøkelsestid, og fyller stadion til randen. Jeg vil være så direkte denne gangen og si at det bør bli fullt på søndag. Det fortjener guttene på laget, som har levert en kanonsesong, uansett hvordan det går nå de siste to kampene! Vi har begrenset med plass, og billettene går kjapt nå - så her er det bare å hive seg rundt og sikre seg plass.»

Har du enda ikke sikret deg billett? Da bør du kjappe deg å gjøre det HER

Sesongfeiring i Slatlem Corner etter kampen

Uansett utfall i kampen åpner vi Slatlem Corner etter kampen.

Ta turen innom for sosialt samvær sammen med andre KBK-supportere. Kanskje får vi også celebert besøk fra trenere og noen spillere?

Velkommen på kamp, og i Slatlem Corner førstkommende søndag! KBK er klare for å gi alt i årets siste hjemmekamp.

IMG_0861foto.Karolina_studio400.no