KBK først ut i Eliteserien

Kristiansund Ballklubb møter Molde på Kristiansund Stadion lørdag 1. april 2017

Terminlisten for 2017 er offisielt sluppet. Det er med stor entusiasme vi møter Molde på vår egen stadion i første runde.

Vi gleder oss til å ta imot utfordrerne til det som helt sikkert vil bli en fullsatt Kristiansund Stadion. Laget for lidenskap skal gi fotballnorge tidenes åpningskamp!

Videre møter vi ODD i andre runde på Skagerak Arena i Skien. Deretter er står Brann for tur i runde 3, Sandefjord i runde 4 og Sarpsborg08 i runde 5. I niende runde er det Vålerenga, runde 13 Ålesund, og først i runde 15 gjester Rosenborg vår stadion.

Nederst i artikkelen kan du se oppsettet for de 9 første rundene i neste års sesong. Hele kampoppsettet for 2017 kan du se her

Det er både med ydmykhet og stor glede vi ser frem til å sparke igang fotballsesongen 2017. Dette kommer uten tvil til å bli et år med mange store øyeblikk, både på og utenfor banen!

Vi ses på Kristiansund Stadion 1. april. Sammen er vi laget for lidenskap!

Eliteserien_runde_1.png
Eliteserien_runde_2.png