KBK fortsetter å vinne

Se høydepunktene fra seieren mot Stabæk og matchvinner-scoringen til Aliou Coly

KBK tok sin fjerde seier på rad da de møtte nedrykkstruede Stabæk på Nadderud stadion lørdag kveld.

Det ble en jevn kamp i perfekt spillevær, hvor KBK trakk det lengste strået etter en flott scoring av høyreback Aliou Coly.

KBK ligger nå på 5.plass med 43 poeng før kampene som spilles i morgen, og har med det tangert fjorårets poengfangst allerede med to kamper igjen å spille.

Neste helg kommer Brann på besøk til Kristiansund stadion - nå gjelder det å sikre seg billett! Her blir det garantert full stadion.

Laget: McDermott, Sivertsen, Psychè, DP Ulvestad, Coly, Aasmundsen, Kalludra, Sørli, Diop, Bye, Alexandersson.

Jesper Isaksen, Bent Sørmo og Torgil Gjertsen kom på banen i løpet av 2.omgang for KBK.

Se videohøydepunkter og KBK sin scoring her: