KBK møter Verdal

KBK må ta turen til hele Norges lottobygd for å spille andre runde i NM

Norges Fotballforbund har tirsdag satt opp 2. runde i cupen. Der ble det klart at Kristiansund Ballklubb får bortekamp mot Verdal onsdag 24. mai.

Verdal spiller i 3. divisjon, og kommer nok til å gjøre en folkefest ut av cupkampen mot Kristiansund BK.

Dagen etter KBK spiller cupkampen mot Verdal er det Kristi Himmelfartsdag. Uglan har allerede ytret ønske om å få fylt opp en buss slik at de kan dra til Verdal for å heie frem sitt lag. Ønsker du å bli med Uglan til Verdal, kan du ta kontakt med tur-ansvarlig i Uglan, Jannicke Bøe, på telefon eller e-post.

Tlf: 41191918
E-post: [email protected]

Du kan også melde deg på borteturen via et opprettet facebook-arrangement for anledningen HER

Vi håper så mange som mulig fra Kristiansund og Nordmøre tar turen for å støtte laget for lidenskap på veien til Ullevål!

#KBK #LagetForLidenskap #NM2017

Foto: Daniel Jose Gundersen