KBK signerer med Bedriftshelsetjenesten

Kristiansund Felles Bedriftshelsetjeneste skal samarbeide med KBK i 2018.

Kristiansund Felles Bedriftshelsetjeneste (KFBH) har i år 30-års jubileum.

I anledning jubileet ønsket KFBH å markere dette med en gave til KBK.

Onsdag formiddag møtte leder i KFBH, Turid Ødegård, opp på Kristiansund stadion sammen med fysioterapeut og kollega Ida Martinsen for å formalisere samarbeidet med KBK.

KFBH vil med sin kompetanse stå til rådighet for klubben. Det skal blant annet lages et system for god internkontroll og HMS.

Turid Ødegård synes det er å gøy å kunne bidra inn mot KBK:

– «KBK har blitt et symbol på hva som er godt for folkehelsen. En fantastisk arena for felles og positiv opplevelse. Folk har godt av å være med på noe som er moro og spennende. En KBK-kamp er underholdning og god folkehelse!

Daglig leder Kjetil Thorsen snakket også varmt om samarbeidsavtalen mellom KBK og bedriftshelsetjenesten:

– «Jeg er utrolig glad for denne gaven. Vi er glad i alle våre ansatte. Da skylder vi dem selvsagt å ha en best mulig arbeidshverdag. Avtalen med bedriftshelsetjenesten er ytterligere et steg på å bli bedre og mer profesjonell, sier Kjetil Thorsen.»

Kristiansund Ballklubb ser frem til samarbeidet i 2018.

#KBK #LagetForLidenskap