KBK signerer med Macron

KBK får ny utstyrsleverandør fra 2018-sesongen.

KBK har signert en 5-års avtale med Macron - og utstyrsleverandøren vil levere en tilnærmet totalpakke innen drakt og utstyr.

Utstyrsansvarlig i KBK, Tor Erik Torske, mener KBK har gjort et riktig og spennende valg da de nå landet Macron som samarbeidspartner:

- «KBK har tatt store steg på flere fronter de siste årene, og det føltes nå naturlig å se på nye muligheter også med tanke på utstyrsleverandør. Macron er en fremadstormende og spennende aktør i markedet, som gir oss nye spennende muligheter. Vi ser frem til et fleksibelt og godt samarbeid med Macron de neste fem årene.»

Martin Fauskanger, daglig leder i Skandinaviske Sportsimport AS og eksklusiv distributør av Macron i Norge er begeistret over å få med KBK på laget:

- «Gjennom første telefon og påfølgende møte fant vi fort tonen med KBK. Dette er alfa omega for å lykkes. Klubben er på samme måte som Macron, fremoverlent. Det liker vi. Engasjementet rundt Klubben, ny flott stadion og ikke minst et fantastisk publikum gjorde valget enkelt – slike vil vi være på lag med»

Når KBK nå bytter utstyrsleverandør, betyr det også at det vil komme en ny drakt for 2018-sesongen.

Vi kommer med nyheter rundt den nye drakten i nær fremtid - følg med her på kristiansundbk.no og KBK sin facebook-side.

#KBK #LagetForLidenskap