Stem frem KBK som klubben i ditt hjerte

Onsdag ble KBK trukket ut som vinner sammen med 3 andre fotballklubber i «Klubben i mitt hjerte»

Alle som driver med idrett har én eller flere klubber med en spesiell plass i hjertet. Idrettslaget er grunnsteinen i arbeidet med å skape god aktivitet, positive miljøer, idrettsglede og fellesskap i lokalmiljøene.

Under kampanjeperioden for «Klubben i mitt hjerte» kan alle vi som ønsker, stemme på - og jobbe for - at akkurat din klubb vinner flere hjerter og kanskje også en pengepremie som kommer godt med.

Årets Klubben i mitt hjerte-kampanje er den 15. i rekken. Norges beste mannlige svømmer – Henrik Christiansen og selveste Marit Bjørgen er ambassadører for Klubben i mitt hjerte.

Norges idrettsforbund, SpareBank 1, P4 og Dagbladet står sammen om kampanjen Klubben i mitt hjerte.

Onsdag denne uken ble KBK trekt ut som vinner av kr 10.000,-

Vi ønsker å takke så mye for alle som har stemt på oss, og oppfordrer folk til å fortsette å stemme, da det blir flere runder hvor vi har mulighet til å stikke av med flere pengepremier ⚽

Trykk HER for å gi din stemme til Kristiansund Ballklubb.

#KBK #LagetForLidenskap