KBK trenger frivillige til cup-kampen

KBK trenger sårt noen frivillige hender til kiosksalg i morgen

I morgen, onsdag er vi klare for nok et stort arrangement på Kristiansund stadion. Odds Ballklubb kommer på besøk for å gjøre opp om en kvartfinaleplass i NM. I disse ferietider har vi litt ekstra utfordringer med å fylle opp alle poster med frivillige. Nå søker vi DIN hjelp.

Allerede i morgen (onsdag) trenger vi flere hender for å kunne gjennomføre et prikkfritt kamparrangement.

Har du mulighet til å bidra i en våre kiosker, eller kanskje kjenner du noen som kan? Vi setter utrolig pris på alle tips og henvendelser.

Ta kontakt med vår leder for kiosk, Liv K. Jutvik enten på e-post [email protected] eller tlf. 992 32 128.

Bli en del av KBK-familien og ta del i de store opplevelsene på Kristiansund stadion sammen med oss! Vi håper å høre fra akkurat DEG!

Alle frivillige er med i trekning av VIP-billetter til KBK - Manchester United

Alle som stiller som frivillig under morgendagens kamp er med i trekningen av 2 VIP billetter til Manchester-KBK på Ullevaal Stadion 30.juli. Trekningen skjer rett etter kampslutt.

Her er det med andre ord bare å melde seg :-)

#KBK #LagetForLidenskap #Nordmøre

CMOGSHeader
Meld deg inn som frivillig, og du kan vinne 2 VIP-billetter til årets kamp på Ullevaal stadion!