NM Fanzone

KBK har den gleden av å invitere til NM Fanzone før cup-kampen mot Florø 9.august

Arrangementet vil foregå inne i KFK-hallen fra kl. 16.30.

Her vil det være mulighet til å få kjøpt seg drikke, samt noe å bite i.

Vi vil få besøk av KBK-spillere, og det vil bli arrangert en mini-cup for barn mellom 6-12år.

Ta med hele familen! Det vil også bli mulighet til å kjøpe kampbilletter til pakkepris i NM Fanzone (2 voksne og 2 barn Kr. 300,-)

NM Fanzone mini-cup

Dette blir en cup spilt i små binger inne i KFK-hallen. Maks 5 spillere på hvert lag – Vi kjører kamper 3 mot 3. Vi håper på nok påmeldte slik at alle får spille 3 kamper hver.

Her vil det være førstemann til mølla å stille med lag (maks 24 påmeldte lag i cupen).

Hvert lag må stille med en oppmann.

Alle barna som deltar vil motta en liten overraskelse.

Påmelding:

Vi trenger navnet på laget, navn på barna, samt alder slik at vi får satt opp jevnbyrdige kamper. Ønsker også navn på oppmann for laget, samt kontakt info.

Påmelding sendes til epost: [email protected]

NB! Påmeldingsfrist for cupen er mandag 7.august.

(Har du ikke et helt lag kan du sende navn og alder på barnet, så kan vi se om vi får satt de opp på et lag.)