Nominert til årets trener

Christian Michelsen er èn av tre kandidater som kan bli kåret til årets trener i Eliteserien 2018

I år som i fjor er KBKs hovedtrener Christian Michelsen nominert til å kunne stikke av med prisen i kategorien «Årets trener.»

Den endelige kåringen tar sted på Fotballfesten ved Ullevaal Stadion som arrangeres og sendes på TV neste søndag.

Christian Michelsen er som vanlig ydmyk i uttalelsene rundt nomineringen, men innrømmer at det er gøy å være nominert når vi tar en prat med han på stadion:

«Det er klart det er både stas og en ære å bli nominert. For KBK som klubb er dette en tillitserklæring for det vi holder på med. Jeg har en fantastisk gjeng med meg i teamet, som hver dag jobber for å bli bedre. Vi har hatt en eventyrlig sesong i Kristiansund, og er stolte over det vi har fått til. Omgivelsene rundt oss på Nordmøre har også vært ekstremt støttende hele veien. Vi er utrolig heldige i så måte. Nå gleder vi oss til sesongavslutningen mot Lillestrøm på Åråsen, med påfølgende fotballfest dagen etter!»

Det er disse tre kandidatene som er med i kampen om å  vinne prisen årets trener i Eliteserien:

• Christian Michelsen - Kristiansund Ballklubb
  • Svein Maalen - Ranheim
  • Eirik Horneland - Haugesund

Fotballfesten vil sendes på MAX, søndag 25.11 klokken 21:00.