Norsea Vestbase forlenger samarbeidet med KBK

Norsea Vestbase AS er en av våre viktigste bærebjelker. De har nå signert en ny viktig samarbeidsavtale med Kristiansund Ballklubb.

Vi har gleden av å kunne fortelle at samarbeidet mellom Norsea Vestbase og KBK videreføres, i denne omgang med 2 nye år, der Norsea Vestbase vil være en av KBK sine hovedsponsorer.

- Norsea Vestbase har vært på lag med KBK siden klubbens etablering i 2003. KBK sine sportslige resultater over tid har vært imponerende og fremstår som enestående i norsk fotball. Like imponerende er måten klubben har utviklet seg siden starten i 2003. Fra å være en gjeng entusiaster som jobbet dugnad for å samle fotballen i Kristiansund og skape et nytt grunnlag for elitesatsing, ser vi i dag en profesjonell og veldrevet klubb (bedrift) med dyktige mennesker, men som fortsatt klarer å bygge bro mellom dugnad, entusiasme, følelser og forretningsmessige realiteter, sier Alf Dahl, administrerende direktør i Norsea Vestbase AS.

En viktig bærebjelke
- KBK er glade for at en av våre viktigste samarbeidspartnere igjennom hele klubbens historie nå signerer for to nye år. NorSea Vestbase AS er en av våre viktigste bærebjelker og som med sin standhaftighet er med å gir klubben forutsigbarhet, sier en veldig fornøyd Kjetil Thorsen, daglig leder i Kristiansund Ballklubb.

- KBK er i dag byen og regionens sportslige stolthet, og bidrar til en fantastisk markedsføring og oppmerksomhet til det som skjer på Nordvestlandet, sier Alf Dahl.

- Norsea Vestbase ønsker derfor å være med KBK videre fordi vi opplever at dette samarbeidet betyr mye for våre ansatte, vi identifiserer oss med klubbens verdier og dens viktige samfunnsrolle, samtidig som dette samarbeidet også synliggjør Norsea Vestbase sin samfunnsprofil og bevisste rolle som støttespiller for lokal idrett og kultur, sier Alf Dahl.

Norsea Vestbase ønsker samtidig KBK lykke til med de siste kampene i 2020-sesongen og håper på hyggelige sportslige opplevelser både i sesonginnspurten og i sesongene som kommer.

KBK ønsker Norsea Vestbase varmt velkommen videre med på Laget for Lidenskap!

Norsea Vestbase nettsider

#KBK #Lagetforlidenskap