Prøvespille for utviklingsavdelingen?

KBK åpner for prøvespill til utviklingsavdelingens lag foran 2018-sesongen

Fra uke 46-49 kommer KBK til å gjennomføre prøvespill for utviklingsavdelingens lag til 2018-sesongen.

KBK stiller neste år lag i 3.divisjon, G18- og G16-serien.

Er du gutt og født mellom 1999 og 2003 har du nå muligheten til å melde deg på prøvespill. Kriteriene som må ligge til grunn er at du liker å trene mye og har ambisjoner om å bli best mulig. Viser for øvrig til KBKs spillerprofil i påmeldingsskjemaet.

I tillegg til det som allerede er nevnt over, er det viktig at spilleren selv sørger for å ordne trenings-tillatelse fra sin nåværende klubb. Denne skal enten sportslig eller daglig leder godkjenne. Uten trenings-tillatelse kan man ikke prøvespille.

Dersom et prøvespill i KBK sin utviklingsavdeling er noe for deg, kan du fylle ut påmeldingsskjema HER

Frist for innsending er senest mandag 13. november kl. 16:00.

Vi forbeholder oss retten til å velge hvem som får muligheten. Blir du invitert til prøvespill får du beskjed om dette senest 15. november.

Vi ser frem til å høre fra deg.

#KBK #LagetForLidenskap