Seier mot Djugården

KBK sikret årets første seier i treningskampen mot svenske Djurgården

Det ble en tett og jevn match på Gran Canaria da KBK møtte Djurgården til treningskamp i går, torsdag.

Begge lag byttet mye på lagene underveis, og så og si alle i troppen fikk spilletid.

Nyervervelsen Kristoffer Hoven ble matchvinner etter et fantastisk hodestøt på innlegg fra Aliou Coly.

Trener Christian Michelsen sa før kampen at han la liten vekt på resultatet, men han gledet seg til å se spillerne i kamp igjen.

I første omgang startet: Arsen Beglaryan, Aliou Coly, Christiophe Psyché, Dan Peter Ulvestad, Erlend Sivertsen, Amidou Diop, Andreas Hopmark, Sondre Sørli, Flamur Kastrati, Torgil Gjertsen og Kristoffer Hoven. KBK er satt opp i et 4-2-3-1-system.

I andre omgang startet: Morice Mbaye, Bent Sørmo, Christophe Psyché, Henrik Gjesdal, Christoffer Aasbak, Stian Semb Aasmundsen, Haris Cirak, Jesper Isaken, Bendik Bye, Kristoffer Hoven og Meinhard Egilsson Olsen.

Andreas Vaikla, Tobias Lysø, Pål Erik Ulvestad, Brent Lepistu og Simon Alexandersson siatt på benken-Av de nevnte kom kun Alexandersson inn. Han erstattet Hoven da det gjensto en halvtime.

I dag reiser guttene hjem for å fortsette sesongoppkjøringen i Kristiansund, før de skal møte Molde på Aker stadion til ny treningskamp den 8.februar.

#KBK #LagetForLidenskap