Tilskuerpottaksjon

KBK håper at din bedrift kan forplikte seg til et kronebeløp pr tilskuer til hjemmekampen mot Sandefjord

Da er det kun én hjemmekamp igjen i årets sesong.

Tilværelsen i Eliteserien er vidunderlig og vi har virkelig satt klubben, byen og regionen på det nasjonale kartet.

Vi har hatt en rekke store og stolte opplevelser og «Det e vi, som e, fra Kristiansund!» har blitt en landeplage.

Nå er det særdeles viktig at hele regionen mobiliserer inn mot de siste kampene og sammen skal vi lage tidenes fotballfest når Sandefjord gjester Kristiansund stadion 19.november.

Vi kjører derfor i gang TILSKUERPOTTAKSJON som skal gjøre at vi er minimum 4000 tilstede på årets siste hjemmekamp.

Tilskuerpottaksjonen går ut på at bedrifter betaler et kronebeløp pr solgte billett til KBK.

Dette skal være en motivasjon for alle nordmøringer til å kjøpe seg billett.

Om man velger å støtte KBK med 1,- krone pr tilskuer oppnår man følgende:

• Bedriften listes opp i nyhetssak på våre nettsider og med valgt kronebeløp (listen oppdateres daglig)
  • 5 billetter til ståfeltet på 1)-tribunen
  • 5 lodd i KBK bil-lotteri 2017 (vinner av en Peugeot 108 Active, offentliggjøres under kampen mot Sandefjord)

Bidrar man med f.eks 2,- kroner pr tilskuer dobles gjenytelsene osv.

Her håper vi at så mange bedrifter som mulig kan bidra i spleiselaget og at vi sammen skaper en magisk ramme rundt årets siste hjemmekamp.

Nøl ikke med å ta kontakt med oss om din bedrift ønsker å bidra, enten på [email protected] - eller skriv til oss i innboksen på vår facebook-side.

#KBK #LagetForLidenskap

IMG_4962
Pål Erik Ulvestad, Magne Hoseth, Benjamin Stokke, Dan Peter Ulvestad, Dao Bamba og Christoffer Aasbak håper alle på stinn brakke når Sandefjord gjester Kristiansund stadion den 19.november