To nye år for Bent Sørmo i KBK

Bent Sørmo og KBK er veldig fornøyd med å forlenge avtalen ut 2021.

- Bent Sørmo er en ung spiller som er viktig for laget, og det er veldig positivt at han nå velger å skrive ny kontrakt med oss, sier sportslig leder Kenneth A. Leren. Han påpeker at det gir en ekstra trygghet til både klubb og spiller for seongen som kommer i år og for neste år. Klubben er veldig fornøyd med at Sørmo velger KBK.

Bent Sørmo har blitt godt kjent med klubben, byen og området rundt etter han startet i klubben i 2018.

- Det er viktig for meg å ha tryggheten jeg får her i KBK. Med forlengelsen får jeg ro og konsentrasjon til levere på banen. Jeg trives veldig godt med folk i og rundt klubben, og da er det lettere å har fullt fokus på jobben, sier Bent Sørmo.

Han er veldig fornøyd med avtalen og har stor tro på årets sesong.

- Jeg tror dette året blir veldig bra for oss. Vi har bitt fra oss veldig godt nå i sesongoppkjøringen, trenerne har vært veldig på og er dyktige fra dag én. Jeg tror vi kan hevde oss i år, avslutter Sørmo.