Uglan skal skape liv på Kristiansund Stadion

Supporterklubben Uglan får fast plass på den nye tribunen

KBK og Uglan har jobbet tett sammen for å skape et godt miljø for supportere og Uglan i 2017-sesongen. Spesielt har fokuset vært på hvor Uglan skal ha sin faste plass på hjemmekampene. Etter ønske fra begge parter har de sammen landet for ståplasser på den nye tribunen på nordsiden.

Jarl Ivar Eriksen ser frem til en spennende sesong med Uglan og KBK

Leder i Uglan, Jarl Ivar Eriksen er svært fornøyd med supporterklubbens nye tilstedeværelse på Kristiansund Stadion. - Dette er en helt perfekt plassering for oss, og når vi i tillegg får ønsket vårt oppfylt i forhold til ståtribune er vi strålende fornøyd. Jeg vil også rette en stor takk til Kjetil og resten av teamet i KBK som har jobbet hardt for å gjøre ting best mulig for oss i Uglan og for publikum generelt.

Flere medlemmer

Uglan har også økt medlemstallet sitt til tett opp mot 200 supportere og kan garantere at de skal skape lidenskapelig stemning på kampene fremover.

- Vi opplever også den positive boosten opprykket har gitt til klubben og ikke minst byen. Vi har solgt 170 sesongkort på feltet vårt, mot fjorårets 50.

Egne arrangementer

Uglan vil i samarbeid med KBK arrangere supporterturer til bortekamper og andre tiltak for å spre fotballglede for medlemmene sine. Det er alltid plass i Uglan for de som ønsker å spre glede og god stemning på Kristiansund Stadion.

Kristiansund Ballklubb setter stor pris på det engasjementet Uglan stiller opp med, og ser spesielt frem til et godt samarbeid og livlige supporterarrangementer i årene fremover. Uglan oppfordrer alle som vil være med å lage liv på KBK sine hjemmekamper til å ta kontakt. De har fortsatt sesongkort tilgjengelig!