Vil du forsterke KBK?

Krisiansund Ballklubb inviterer til frivilligkick-off på Scandic Hotel

KBK spiller i Eliteserien, og har behov for din hjelp! Nå har du en mulighet til å bli med oss på laget!

Rigmor er leder for VIP-gruppa

Torsdag 16. februar, klokken 19:00, inviterer vi både gamle og nye frivillige til kick-off på Scandic Hotel Kristiansund. Her vil vi presentere nye Kristiansund Stadion og alle opplevelsene som venter når vi sparker igang Eliteserien 1. april.

Daglig leder Kjetil Thorsen vil fortelle om suksesshistorien til KBK. Arrangementsgruppen informerer om hva som er nytt med KBK i år og hva som vil skje på hjemmekampene i Eliteserien. Det vil også bli enkel servering.

Man kan arbeide med media, VIP, arrangement, koordinering rundt billetter, markedsføring og mye mer! Vi trenger alle! Uten frivillige har ikke KBK mulighet til å skape de store øyeblikkene på banen hver uke i Eliteserien. Bidraget fra frivillige er helt essensielt for administrasjon, spillere og klubben.

Billettgruppa er en viktig del av klubbaktivtetene

Klubben trenger også hjelp til å klargjøre stadion frem til sesongstart, her finnes det oppgaver for de fleste. Ta kontakt hvis du har noen timer å avse på dagtid.

Som frivillig får man også unike fordeler som tilgang på gratis billetter når man ikke er på jobb, morsomme samlinger sammen med de andre frivillige i klubben, og bekledning med KBK-profil. Sammen er vi laget for lidenskap!

Spørsmål kan rettes til Truls Helland 976 53 640

Headerfoto: Anders Tøsse