25 kr per billett på STÅ-tribunen

La oss sammen mobilisere til vårsesongens aller siste hjemmekamp når kanarifugla kommer på besøk

Etter en litt tung periode for KBK hvor resultatene har gått i mot oss, får vi en gylden sjanse til å snu trenden og ta sommerpause med hjemmeseier mot Lillestrøm SK.

I tillegg er det duket for årets eneste fredagskamp på Kristiansund stadion - her er det med andre ord all grunn til å mobilsere!

Den 12.mann blir viktigere enn noensinne mot Lillestrøm, og nå senker vi prisene kraftig på 1)-tribunen STÅ for å forhåpentligvis skape et enormt trykk som vil gi spillerne våre energi ute på banen.

Rekordbillige billetter til de første 200 som kjøper billett på 1)-tribunen STÅ

Billett på nevnte tribune koster nå kun kr 25,- til fredagens kamp, og vi håper alle tar med seg venner og kjente for å gi laget støtten de trenger!

Klikk HER for å sikre deg billige billetter til kampen mot LSK!

Kjetil Thorsen forteller om en meget god vårsesong så langt, men at seier mot Lillestrøm SK vil være viktig før KBK skal ta fatt på en ny lengre kamppause:

«KBK har hatt en sterk vårsesong i Eliteserien. Etter noen kamper hvor marginene har gått i mot oss, er vi nå klare for å slå tilbake. Vi håper at alle som er hjemme på Nordmøre, og som har mulighet til å komme på kamp, tar turen for å støtte oss. Det hadde smakt utrolig godt med en seier før sommerpausen. For å få til det er vi helt avhengige av all support vi kan få fra tribunene. Den neste kampen er alltid den viktigste, la oss sammen sørge for at poengene blir igjen i Kristiansund!»

Er du på ferie? Husk å frigi ditt sesongkort

Ved å frislippe plassen for en spesifikk kamp du ikke kan gå på hjelper du KBK og andre supportere. Plassene på disse enkeltkampene kan nemlig klubben selge videre til andre som ikke fikk sikret seg sesongkort i år.

Dette gjelder bare enkeltkamper du selv velger å slippe fri for salg til andre. Sesongkortet er fortsatt aktivt på alle andre hjemmekamper.

Følg denne enkle veiledningen og logg inn her for å frislippe plassen din til kampen mot Lillestrøm SK.

Kjøp billett nå, og kom i kampstemning ved å se videoen under: