Fanzone i Gågata

KBK flytter Fanzone ned til sentrum før kampen mot Lillestrøm

Kristiansund Ballklubb, Slatlem, KBBL og Kristiansund og Nordmøre Næringsforum ønsker store og små velkommen til Gågata og Skolegata 13. mai hvor vi lader opp til KBKs hjemmekamp mot Lillestrøm!

KBK flytter sitt familiekonsept Fanzone til sentrum. Her blir det ballbinge, ansiktsmaling, fotovegg, quiz med flotte premier og ikke minst mulighet til å møte noen av spillerne! Det blir også salg av supporterutstyr.

Slatlem kommer med sommerens nyheter på bilfronten, og "premiebilen" Peugeot 108 Active til en verdi av kr. 200.000 som de har gitt som premie i KBKs loddsalg. Her vil det selvsagt være mulig å sikre seg et lodd :)

KBBL åpner kiosken i Skolegata, og KFK står for serveringen, så her blir det mulig å kjøpe noe å spise og drikke.

Det er laget et facebook-arrangement for anledningen, dette finner du HER

Vi sees i sentrum!

kbklsk