Folkets spiller-aksjon for Liridon Kalludra

Liridon har blitt nærmest som en Nordmøring å regne, nå trenger KBK din hjelp for at han skal bli værende

Folkets spiller-aksjon for Liridon Kalludra #9

KBK sin spillergruppe er snart fulltallig og forberedelsene er godt i gang inn mot årets sesong.

Vi mangler dog signaturen til én spiller, og nå trenger vi din hjelp for å få signert vedkommende.

KBK er enige om en 3-års kontrakt med vår trofaste og populære spiller Liridon Kalludra, men budsjettet for nye spillersigneringer er brukt opp. Nå ber vi alle KBK-venner om hjelp slik at Liridon Kalludra også er KBK-spiller i de neste tre årene.

Liridon har blitt nærmest som en Nordmøring å regne, og har tidligere blitt kåret til tiårets spiller i Kristiansund Ballklubb.

Nå håper vi at akkurat DU blir med på SPLEISELAGET!

Man kan bidra på to måter:

• Gi et valgfritt beløp på vår SPLEIS
  • Eller bli med på spiller-aksjonen ved å binde seg opp til en månedlig faktura ut 2018, hvor man kan velge å gi 5, 10, 15 eller 20kr daglig.

Om du ønsker å binde deg til et månedlig bidrag ut året, ta kontakt med oss på e-post: [email protected]  eller på facebook-siden vår.

Alle monner drar, ingen beløp er for store eller små.

#KBK #LagetForLidenskap