Jesper Isaksen er tatt ut til G18-landslaget

Kristiansund Ballklubbs nye spiller markerer seg i Norge

Jesper Isaksen ble nylig tatt opp på A-laget til Kristiansund Ballklubb, og i dag kom den gledelige nyheten om at han også skal spille på G18-landslaget. Isaksen er den andre spilleren fra KBK som spiller på nasjonalt nivå, etter Erik Grødal i 2009.

Jesper Isaken klar for G18-landslaget

Selv sier den unge spilleren at det er en ganske spesiell mulighet å få. -Jeg gleder meg til å representere Norge, og det er utrolig hyggelig med alle gratulasjonene som har kommet i dag. Jeg har jobbet hardt for dette, men det er viktig at andre unge i Kristiansund og Nordmøre kan se at det er mulig å få det til.

Det norske G18-landslaget deltar denne måneden i Federations Cup i Latvia, og skal møte vertene, Ukraina og Makedonia fra 24. til 27. mars. Hele den norske G18-troppen kan du se her

I tillegg er Nikita Baranov også tatt ut til det Estiske A-landslaget, som skal møte både Kypros og Kroatia før seriestart i Eliteserien 1. april.

Kristiansund Ballklubb gratulerer begge og vi gleder oss til å se dem i aksjon!

Kristiansund Ballklubb har to landslagsspillere i stallen. Foto: Rune Edøy