Økland er KBK sin kaptein i Eliteserien Fantasy

Kristiansund Ballklubb er med i Eliteserien Fantasy

Hvert lag i Eliteserien har valgt sin eller sine kapteiner for Eliteserien Fantasy som har ansvaret for å sette opp sin klubbs lag før hver runde. Laget bærer selvsagt klubbens navn og det vil komme oppdateringer etter hver runde i samarbeid med VG og Eurosport på hvordan Fantasy-tabellen ser ut.

Det er Sverre Økland som har tatt på seg oppgaven som kaptein for KBK i Eliteserien Fantasy, og vil styre vår lagoppstilling for 2017-sesongen.

Eliteserien Fantasy har allerede 20.000 registrerte spillere, og det er helt gratis. Kan du slå Økland og KBK? Bli med her

Du kan også følge med på videopodcastene til Eliteserien Fantasy på Eurosport Norge. I episode 3 kan du se panelets anbefalinger for forsvarsspillere.