Slatlem Corner og Fanzone

Møt opp i Fanzone og på Slatlem Corner før kampen mot Stabæk

Førstkommende søndag tar KBK i mot Stabæk til kamp på Kristiansund stadion. I forkant av kampen vil det bli arrangert et storstilt Fanzone-område bak KBBL-tribunen i tillegg til et heidundrende fotballvorspiel på Slatlem Corner. Begge deler åpner klokken 16:00.

Fanzone

Her vil man blant annet få møte spillere fra KBK som vil være tilgjengelig for autografskriving og selfies. Det vil også bli aktiviteter med ballbinge og ansiktsmaling.

KBK har i samarbeid med NEAS kjøpt inn "Fotball Dart" til Fanzone - møt opp og test ut dette ekstremt populære konseptet. De første 20 som treffer midten på blinken vil få en Umbro drikkeflaske og refleks! ⚽

MOT stiller også opp med stand hvor de vil gjennomføre forskjellige aktiviteter.

Ta med familien og møt opp! Velkommen.

Facebook-event: Fanzone // KBK - Stabæk 24.09.17

Slatlem Corner

Slatlem Corner åpner dørene klokken 16:00. Her blir det fotballvorspiel med supportersanger, shuffleboard, salg av supportereffekter og god stemning.

KBK trenger all støtte de kan få på tribunene de siste kampene i Eliteserien. Møt opp på Slatlem Corner og varm opp stemmebåndene før kampen.

Facebook-event: Fotballvorspiel på Slatlem Corner

Gratis kampbilletter for HiKsu-studenter

KBK inviterer alle studenter ved Høgskolen i Kristiansund til gratis fotballkamp førstkommende søndag.

KBK møter Stabæk til et enormt viktig oppgjør i Eliteserien, og nå ønsker vi en fullsatt stadion for å heie frem laget vårt!

For å få en gratis kampbillett, må man trykke "SKAL" på facebook-eventet under innen søndag, og møte opp på supporterkafeen "Slatlem Corner" på Kristiansund stadion klokken 16:00 på søndag.

Kampen starter klokken 18:00.

Facebook-event: Gratisbilletter for HiKsu-studenter

NB! Billetten får man ved å oppgi navnet sitt og vise studentbevis.

Velkommen på kamp!

Collage SC Fanzone