Auksjon på kampbilletter til onsdagens kamp

Vi gjentar suksessen og auksjonerer bort unike kampopplevelser i oppgjøret mot Sandefjord hjemme på Kristiansund Stadion onsdag 29. juli.

Onsdag 29. juli kl 18.00 spiller KBK hjemmekamp mot Sandefjord. Nå har du en unik mulighet til å få med deg en spesiell opplevelse på stadion.

Med Christian Michelsen og Kjetil Thorsen som vertskap inviteres du til Malthus-Uniteamlosjen fra kl 16.30 på kampdagen. Kjetil gir en status på klubben, mens Christian gir deg taktikken til dagens kamp.

Legg inn bud her!

Det serveres tapas med kalde og varme retter og tilhørende drikke, samt kaffe og dessert. Opplevelsen inkluderer også ditt eget skinnsete ute på tribunen.

Vi har ti plasser som vi auksjonerer bort her, og auksjonen varer fram til tirsdag 28. juli kl 18.00.

Minstebud kr 500, pr. plass!

#KBK #Lagetforlidenskap