Billetter til første hjemmekamp

Da er vi endelig klare for årets første hjemmekamp og mostander er Aalesund FK. Forberedelsene til sesongen har vært veldig spesiell. Jeg vil gi ros til alle i klubben og ikke minst til hele Nordmøre som har stått bak klubben i denne vanskelige tiden.

Mange mener klubbens framgang er noe av det beste som har skjedd på mange tiår. KBK har gitt oss noe å glede oss over, noe vi kan være stolt over og noe som har samlet oss.

Vi hadde gledet oss til at 4444 nordmøringer sammen kunne synge Floa som flør…….., når sesongen startet opp. Slik blir det ikke, med bakgrunn i smittevern gir myndigheten kun rom for 200 tilskuere.

Klubben er derfor opptatt av at disse 200 personene skal gjenspeile mangfoldet i klubben.

Forutsetning for å bli en av de 200 heldige er at man må ha betalt sesongkort for sesongen uavhengig av hvilken kategori nevnt under man tilhører.

Fordelingen blir som følger:

Uglan Supporterklubb                  75 stk
Kristiansund BK                            25 stk
(frivillige, ansatte, styre, gjester, spillere)
Øvrige sesongkortinnehavere     100 stk
(bedrift og private – voksen, barn og honnør)

Personer med handicap-plasser er med i trekningen blant de 100 øvrige og vil bli henvist til HC-plasser på Notar-tribunen.

Alle øvrige blir plassert på anviste seter på Abyss-tribunen av vårt vertskap.

Hvor lenge begrensningen med hensyn til antall tilskuere gjelder vites ikke.

Sesongkortinnehavere som trekkes ut til denne kampen vil ikke være med i fremtidige trekninger inntil alle sesongkortinnehavere har blitt trukket ut til kamp på stadion - dersom nåværende situasjon vedvarer.

Uglan supporterklubb og KBK forvalter sine plasser internt.

De øvrige 100 som trekkes ut blir kontaktet pr telefon av klubben ila torsdag/fredag og vil da få ytterligere informasjon om oppmøte.

Vi er oppriktig lei oss for alle de vi må skuffe, men håper alle stiller seg bak klubben og deltar videre i «DUGNADEN».

Vennlig hilsen Kjetil Thorsen
Daglig leder, Kristiansund Ballklubb