BILLETTER TIL ROSENBORG-KAMPEN

Fra 12. oktober har sentrale myndigheter bestemt at det vil åpnes opp for at inntil 600 personer kan være til stede samtidig på utendørsarrangementer.

Med det som utgangspunkt håper man at vi i forbindelse med kampen mot Rosenborg søndag 18. oktober kan ha 600 personer tilstede på Kristiansund Stadion. Publikum vil bli delt inn i flere kohorter og der man vi blir anvist til en bestemt inngang.

Lokale myndigheter kan innføre strengere tiltak om smittesituasjonen tilsier det! KBK jobber nå sammen med NFF for å se på hvordan vi skal kunne organisere mottak av 600 personer og der smitteverntiltak blir ivaretatt på beste måte.

Med bakgrunn i ovennevnte ber vi om forståelse for at de som blir trukket ut som publikummere til kampen ikke vil bli oppringt av klubben før medio uke 42.

Med 200 tilskuere på stadion som tidligere har fordelingen vært som følgende:

• Uglan supporterklubb 75 plasser
  • Klubben 25 plasser
  • Øvrige sesongkortinnehavere 100 stk.

Etter avtale med våre fantastisk supportere har vi bestemt at Uglan opprettholder sin andel på 75 plasser, samme med klubbens 25. Det vil si at alt overskytende tilgodeses «folket» (sesongkortinnehavere bedrift og privat).

Vi gleder oss til vi i løpet av neste uke kan ringe de heldige som blir trukket ut!

Om antallet på 600 opprettholdes for de resterende Eliteseriekampene kan vi garantere at alle sesongkortinnehavere vil bli trukket ut minst en gang før sesongen er omme.

Vi takker for den utrolige tålmodighet alle våre sesongkortinnehavere har vist i denne vanskelige tiden.

#KBK #Lagetforlidenskap