Billettsalget til «Åpningskampen KBK» går så det griner

I går lanserte Kristiansund Ballklubb «Åpningskampen KBK». Det er rørende for oss i klubben å se hvor mange som har støttet, men vi har fortsatt plass til flere!

For å hjelpe klubben i en vanskelig tid håper vi flest mulig vil kjøpe billett til en kamp som ikke vil bli spilt.

Prisen pr. billett er på kr 100,-, og dersom du ønsker å støtte med kr 200,- pr billett gir vi en ekstra billett til en helsearbeider. Helsearbeideren vil da få muligheten til å se KBK spille mot Start, når sesongen endelig tar til.

I dag kl 14.00 og et døgn etter at «Åpningskampen KBK» er lagt ut for salg er det allerede solgt 793 billetter. 137 av disse er billetter gitt i gave til helsearbeidere.

Billetter til «kampen» kan du kjøpe her: buyticket.no/kristiansund

Alternativt kan man støtte klubben via VIPPS: 601146

Minner også om at Tidens Krav har livesending fra Kristiansund Stadion søndag 5. april kl. 18.00.

Her vil det bli kjente fjes, fotballprat samt tilbakeblikk på de største høydepunktene i 2019.

Sendingen kan du se her: tk.no