Christian Michelsen forlenger kontrakten

- «Jeg er helt sikker på at det ikke finnes en trener i verden som kunne fått de resultatene med KBK som det Christian har gjort»

Christian Michelsen tok over som hovedtrener for KBK i 2014. Alle kjenner suksesshistorien siden gang.

Nå har Kristiansund Ballklubb sikret seg signaturen på den lokale treneren ut sesongen 2023.

Sportslig leder i KBK, Kenneth A. Leren er godt fornøyd med å ha med Michelsen videre som hovedtrener:

«Det er både fortjent og svært gledelig at Christian nå forlenger kontrakten med Kristiansund Ballklubb. Siden han tok over i 2014, har klubben opplevd en positiv utvikling, og sterke resultater sportslig. Opprykk fra OBOS-ligaen i 2016, samt to sterke plasseringer i klubbens to første år i Eliteserien. Jeg er helt sikker på at det finnes ikke en trener i verden som kunne fått de resultatene med KBK som det Christian har gjort. Det at han er lokal i tillegg, er utelukkende positivt for alle parter som bryr seg om KBK. Christian er en energisk og ambisiøs trener som vi vet er rett mann for denne klubben.»

Hovedpersonen selv, er smilende som alltid når vi treffer han under signeringen i formiddag på Kristiansund stadion:

«Jeg er selvsagt veldig fornøyd med å signere ny kontrakt med KBK. Dette er klubben i mitt hjerte, og jeg føler at jeg har mye ugjort her enda. Jeg er ett ledd i et stort team som presterer sammen. Det er det som har vært, og skal være suksesskriteriet for KBK også i årene fremover. Vi må alle sammen ha en indre motivasjon og lyst til å gjøre denne klubben bedre. Det gjelder meg, det gjelder spillerne, det gjelder daglig leder Kjetil Thorsen, teamleder Birger Hoem og alle andre som står på hver dag for dette prosjektet» sier Christian Michelsen til kristiansundbk.no

Kristiansund Ballklubb ser frem til å skape flere flotte fotballøyeblikk med Christian Michelsen som sjef på sidelinjen.

#KBK #LagetForLidenskap

michclsforlenger
Christian Michelsen forlenger kontrakten med Kristiansund Ballklubb. I bakgrunn sportslig leder Kenneth A. Leren. // Foto: Rune Edøy, Tidens Krav.