Dagfinn Enerly med inspirerende foredrag

KBK sin spillergruppe og samarbeidspartnere fikk høre et sterkt og varmt foredrag fra Dagfinn Enerly i Møre Drift VIP

Oppfordringen var klar og tydelig fra Dagfinn Enerly da han besøkte klubbens spillere, trenere, støtteapparat og samarbeidspartnere.

«- Gå ut og ha det gøy! Smil og støtt hverandre i alt dere gjør.»

Dette budskapet ble adressert til alle som satt i Møre Drift VIP på Kristiansund stadion tirsdag ettermiddag. Dagfinn Enerly og kona Mona delte raust av sterke og varme erfaringer. Tilhørerne fikk høre om den dramatiske tiden rett etter Enerly ble skadet på fotballbanen, fra den tøffe tiden på Sunnås sykehus og videre opptrening, men også om den varme støtten han og familien har fått fra fotballmiljøet og venner.

Spillere, trenere, støtteapparat og alle som deltok på lunsjforedraget satte stor pris på foredraget og mange benyttet anledningen til å slå av en prat med Dagfinn og Mona Enerly etterpå.

Deilig lunsj ble levert av Bunnpris Brunsvika til alle de oppmøtte.

På slutten av seansen fikk Dagfinn Enerly den nye KBK-drakten i gave med sitt gamle spillernummer 8 på ryggen, noe hovedpersonen selv satte stor pris på.

Vi ønsker å takke Dagfinn Enerly og hans kone Mona for et innholdsrikt og tankevekkende foredrag. Dette ga oss ekstra motivasjon inn mot sesongstarten.

#KBK #LagetForLidenskap

enerly4