-Dette har jeg drømt om!

Sander Lille-Løvø (19) har signert en 3-årskontrakt med Kristiansund Ballklubb. Det er en stor drøm som er blitt virkelig for unggutten fra Kristiansund.

- Jeg er veldig glad i dag. Og litt spent! Det er dette jeg har drømt om siden jeg første gang så KBK spille på Idrett for mange år siden, sier en smilende Sander Lille-Løvø.

Sander Lille-Løvø  er en lokal unggutt som tas opp fra rekruttstallen, noe som viser at det langsiktige og tålmodige arbeidet som gjøres i NEAS Akademiet bærer frukter.

- Sander har trent jevnlig med førstelaget en periode, har prestert meget bra for rekruttlaget og har i sum vist nok til at vi vil tilby kontrakt. Dette er første gang vi tilbyr en slik type kontrakt til en førsteårs seniorspiller. Vi er enige om en type utviklingskontrakt på tre år, hvor Sander får muligheten til å satse på fotball og ta ytterligere steg i sin utvikling. Han er en spennende offensiv spiller, med god teknikk og spilleforståelse, sier sportslig leder Kenneth Leren.

Sander ble toppskårer for KBK2 i 2019 med 22 mål samt kåret til årets akademispiller. Gutten er fostret opp i Clausenengen FK og meldte overgang til KBK våren 2017.

Vi ønsker Sander hjertelig velkommen i A-stallen!