Dobler premiepotten på Sofabilletten

Vær med og nå målet sammen med KBK! Vi vil "selge ut stadion" mot Rosenborg 18.oktober, og da trenger vi din hjelp!

Spillere, trenere og hele klubben savner å spille for 4444 nordmøringer. Uten tilskuere blir det også lite med inntekter knyttet til billettsalg og kiosksalg.

18. oktober spiller vi hjemme mot Rosenborg på Kristiansund Stadion. Slik situsjonen er nå må dessverre de fleste se kampen hjemmefra i egen sofa.

Hva er en "Sofabillett"?

For å gi klubben en hjelpende hånd i en krevende tid håper vi alle kan kjøpe  Sofabilletter til denne kampen. Sofabillett betyr at man støtter klubben med å kjøpe en billett for kr 100,- og uten at man får være fysisk tilstede på stadion (med mindre man trekkes ut blant de 200 heldige).

Du kan kjøpe Sofabilletter på to måter:

1. Vipps
Du kan  bruke Vipps 601146. Da er det viktig at du skriver ditt telefonnummer i kommentarfeltet: "999 99 999 Sofabillett" for å være med i trekningen av flotte premier. 1 billett koster 100 kr, men ønsker du flere er det selv sagt mulig.

2. Vår billettportal BuyTicket
Klikk på linken over og du kan kjøpe Sofabilletten på samma måte som du kjlper billett til en vanligkamp,

Flotte premier
Alle som kjøper sofabillett er med i trekningen av flotte premier:
1. premie: 2 Vinnere får invitere med seg en person hver til kampen mot Rosenborg der man sitter behagelig i en KBK-blå sofa på Notar-tribunen og nyter god servering under et varmt pledd.
2. premie: 2 sesongkort til 2021-sesongen.
3. premie: 2 ordinære billetter til kampen mot RBK (Abyss-tribunen).

Vinnerne trekkes ut en uke før kampen mot RBK spilles.

#KBK #Lagetforlidenskap