Erlend Sivertsen forlenger med KBK

Erlend Sivertsen har skrevet ny kontrakt med Kristiansund Ballklubb.

Da er det klart at Erlend Sivertsen blir med videre og forlenger kontakten med ett år for klubben. Erlend har vært en del av Kristiansund Ballklubb siden 2009 og hans fotballkarriere startet Dahle IL i Kristiansund.

- Jeg er stolt over å skrive en ny kotrakt med Kristiansund ballklubb. Jeg har en kjærlighet til klubben over mange år, og jeg har stor tro på prosjektet som vi har sammen. Hele tiden er det nye potensialer å ta ut, både i enkeltspillere og klubben totalt. Vi kan stadig ta nye steg, og det er vedlig bra, sier en fornøyd Erlend Sivertsen

-Vi er meget godt fornøyd med at Erlend er med videre. Lokal og viktig spiller for oss, som bringer med seg erfaring og kontinuitet inn i gruppen. Spilletid er viktig for Erlend, og han har nå muligheten til å vise Christian at vil ha plassen på venstrebacken, sier sportslig leder Kennetk Leren.

#LagetForLidenskap #KBK

Erlend IMG_8562