FG Eiendom fortsetter på lag med KBK

En av klubbens mest trofaste og lojale samarbeidspartnere blir med videre i 2020

Det er en glede at Kristiansund Ballklubb i dag kan melde om at klubben forlenger sitt samarbeid med FG Eiendom ut 2020.

FG Eiendom har vært hovedsponsor for KBK helt siden oppstarten av klubben, og er med det en av de mest trofaste og lojale samarbeidspartnerne vi har.

Det betyr også at FG Eiendom fortsatt vil være eksponert på skuldrene av KBK-drakten neste sesong.

Administrerende direktør i FG Eiendom, Trond Aasgård forteller om stolthet og at KBK er en fantastisk ambassadør for regionen:

«Det å bygge positivt omdømme øker bo- og etableringslyst. KBK er for Nordmørsregionen og Kristiansund en av de fremste ambassadører for nettopp dette.

FG Eiendom har utviklingsprosjekter i mange steder i Norge. Vi merker at interessen for KBK er stor og det er mange som unner Kristiansund et lag i Eliteserien. Ansatte i FG har aldri snakket så mye om Nordmøre og Kristiansund på en positiv måte enn det som gjøres nå, og det gjør oss stolt. Vi er derfor veldig glade for igjen å inngå en ny Hovedsponsoravtale med KBK»

Kristiansund Ballklubb er svært glad for å ha med FG Eiendom videre, og gleder oss til å vise frem den nye KBK-drakten som er satt i bestilling til neste års sesong!

#KBK #LagetForLidenskap

FG Eiendom har vært profilert på KBK-drakten i mange år, det vil de også være i 2020!