Folkets spiller

Bli med å styrke stallen for utfordringene som venter i Eliteserien

Nikita Baranov er en sterk midtstopper fra landslaget i Estland og har den siste tiden prøvespilt for KBK. Han beviste sitt potensiale i treningskampen mot AaFK, hvor hans bidrag var med å sikre 0-2 seieren mot Eliteserielaget fra Ålesund.

Av og til dukker det opp spillere man bare ser med en gang er helt riktig for klubben. Nikita er en slik type. Her må vi bare gønne på!

— Joakim Klæboe, ass.trener i KBK
KBK og Baranov er nå blitt enige om personlig betingelser for videre spill på laget. Nå gjenstår bare finansiering for å sikre at den sterke spilleren er ute på banen for KBK i Eliteserien.

Klubben gått inn for å starte et spleiselag slik at vi kan få Baranov til Kristiansund. Gjennom crowdfundingtjenesten Spleis kan alle bidra. Alle  monner drar - ingen beløp er for store eller for små!

Vi arbeider også kontinuerlig med næringslivet og andre bidragsytere for å sikre finansieringen til Baranov. Klubben har allerede samlet inn 300.000, og det mangler nå 200.000 for å komme i mål.

Bli med på laget! Hjelp oss å styrke spillerstallen for de utfordringen vi møter i Eliteserien. Vi skal være med videre og sikre Nordmøres plass i toppen av norsk fotball neste år også. Vi er laget for lidenskap. Vi er KBK!

Gå inn her for å bidra

baranov_aafk_2200.JPG