Fornyet avtalen med bedriftshelsetjenesten

KBK forlenger det gode samarbeidet med Kristiansund Felles Bedriftshelsetjeneste også i 2020. Slik vil klubben fortsatt sikre godt fokus på helse, miljø og sikkerhet.

- KBK er vedlig bra for lokalmiljøet! Kristiansund trengte en skikkelig opptur, og det har vi virkelig fått med KBK. Vi er stolt over å være bedriftshelsetjensten til KBK, sier Turid Ødegård, daglig leder i Kristiansund Felles Bedriftshelsetjeneste(KFBH).

- Og klubben kan smykke seg med å være eneste fotballklubben i Norge som har bedriftshelsetjeneste. Vi har vår faglige kompetanse om organisering og å ta godt vare på ansatte, og det kan vi bringe inn i klubben, sier Ida Martinsen som er fysioterapeut i KFBH.

Samarbeidet startet i 2018 da KFBH ønsket å markere sitt 30-årsjubileum med å gi en gave til KBK. Samarbeidet har gitt frukter til begge parter.

- Vi er en klubb som har vokst mye i forhold til ansatte, frivillige og anlegg på kort tid. Da er det bra å få fagkunnskap og råd fra KFBH om å i vareta dette. Det er en stor gevinst for oss. Dessuten er dere svært gode ambassadører for KBK, med et stor engasjement som smitter, sier Kjetil Thorsen, daglig leder i Kristiansund Ballklubb.

- Dette samarbeidet har gitt oss ny energi. Stadig flere av våre ansatte engasjerer seg i KBK. I tilegg har vi i møte med mange av klubbens samarbeidsparter skapt nye relasjoner og kundeforhold. Vi har god erfaring med å bruke samarbeidet med KBK i vår markedføring, avslutter Turid Ødegård og Ida Martinsen som begge er ivrige KBK-supportere.

#lagetforlidenskap #kbk

Info om Kristiansund Bedriftshelsetjeneste.