Hærfører Kastrati & Co seiret mot RBK

KBK leverte en herlig oppvisning som varmet supporterne på Kristiansund stadion denne februarkvelden. Hærfører Flamur Kastrati og hans menn vant 3-1 mot RBK.

For første gang spiller KBK i den nye friske, grønne 3. trøya. For første gang vinner vi mot RBK etter ordninær tid. Og hærfører Flamus Kastrati kvitterer med ekte hat trick!  Og hele laget yter ypperlig!

1-0!
Det første kvarteret bølger lagene fram og tilbake, Olaus Jair Skarsem serverer det første skuddet i 18. minutt som går over. Rett etterpå snapper Kastrati ballen etter et tilbakespill som han setter sikkert bak RBK-keeperen ved lengste stolpe. 19. minutt og 1-0!

2-0!
Cavin Diagne presser Hansen i RBK-målet som leverer en vanskelig ball til medspiller Hedenstad som igjen presses av Skarsem. Han vinner ballen og slår til Kastrati som setter den inn ved lengste hjørne. 36. minutt og 2-0!

3-0!
Flamur snapper ballen ved midtbanen, tar den med gjennom, finter, spiller vegg med Liridon Kalludra før han setter det sikkert og lekkert i mål. Ekte hat trick av hærfører Flamur Kastrati. 43. minutt 3-0!

Etter pause er det Rosenborg som har mesteparten av initiativet. Men vi forsvarer oss godt, og keeper Morice Mbaye redder flere skudd på supert vis, mens noen RBK- skudd går i stanga og krysset og ut. I 58. minutt blir det dømt straffe til RBK, og Pål André Helland skorer og gir redusering 3-1.

3-1 blir kveldens resultat. En herlig februarkveld for alle 1000 KBK-supportere som tok turen til denne treningskampen på Kristiansund stadion.

Tusen takk til alle og spesielt Uglan som stilte med et toppa og sterkt lag!

Lagoppstilling 1. omgang: Mbaye, Askar, Coly, Furu, Sivertsen, P.E. Ulvestad, Diagne, Kalludra, Sørli, Kastrati og Skarsem.

Bytter i pausen: Psyché, Bye og Øby erstatter, Furu, Kastrati og Ulvestad.
Horenus Taddese går inn for Liridon Kalludra(62.minutt), Williamsen erstatter Sivertsen(78. minutt), og Lille-Løvø ersattter Sørli(82. minutt)

TAP MOT BRATTVÅG
Onsdagen treningskamp mot Brattvåg endte med 0-3-tap. Laget stilte med to forskjellige lagoppstillinger, og trenerteamet fikk teste ut ulike oppsett og fikk se hva som fungerte og hva som ikke er på plass.

Fra torsdag og ut uka tar laget en kort vinterfeire, men over helga er de igjen på plass i Kristiansund med nye og intense treninger. 28. februar drar laget til Frøya for spille kamp mot Ranheim, og 7.mars er det klart for treninsleir i Marbella. Der blir det treningskamp mot Stjørdals Blink(11.3.) og Sogndal(14.3.)