Jesper Isaksen forlater KBK

Den lokale spilleren signerte i dag en 3-års kontrakt med Stabæk

Joben med å sy sammen stallen for 2020 er godt i gang.

I dag ble det klart at Jesper Isaksen (20) har valgt at han ikke ønsker å skrive ny kontrakt med Kristiansund Ballklubb.

Stabæk ble klubben valget falt ned på til slutt, og Isaksen har skrevet under en kontrakt som binder han til Bærumsklubben ut 2022.

I år har kristiansunderen spilt 14 kamper på øverste nivå. I fem av dem har han vært med fra start. Mot Sarpsborg 08 i høst scoret han sitt første mål i eliteserien for KBK. Han har også vært en del av både U18 og U19-landslag i sine år i klubben.

Hovedpersonen selv forteller at han er veldig takknemlig for tiden i KBK, men at det nå fristet med nye utfordringer:

«Først og fremst vil jeg si at jeg har hatt en fantatisk tid i KBK. Jeg vil gi ros til trenerne, spillerne, supporterne og alle sammen for at jeg har fått lov å være en del av dette de siste årene. Nå føltes det allikevel riktig med forandring og en ny utfordring. Det blir selvsagt trist å forlate Kristiansund, både klubb og by. Jeg ønsker KBK alt godt på veien videre, og er veldig takknemlig for tiden min i klubben» sier Isaksen til kristiansundbk.no.

Kristiansund Ballklubb ønsker Jesper masse lykke til i Stabæk, og ser frem til å følge utviklingen hans videre!

jesper