KBK møter Brattvåg i cupen

Ny busstur til Sunnmøre for KBK når de møter Brattvåg i 2.runde av NM

KBK skal nok en gang til Brattvåg for å spille cupkamp. Sist lagene møttes var i 2017, da vant KBK 3-0.

Siden den gang har Brattvåg rykket opp en divisjon, og blir garantert en vrien motstander å møte.

Far til Pål Erik og Dan Peter Ulvestad var hovedtrener i Brattvåg sist lagene møttest, men har siden den gang gitt seg som trener i klubben, som nå spiller i 2.divisjon.

Kampen spilles den 22.mai, klokken 18:00 på Brattvåg stadion.

Christian Michelsen gleder seg til oppgjøret:

«Det begynner å bli en vane med disse bussturene nå, men det gjør selvfølgelig ingenting. Vi gleder oss til kamp, og vet at dette oppgjøret langt i fra blir noen walk in the park. Vi må være skjerpet, og skal gi alt for å gå videre - det er viktig for oss som klubb. NM er alltid fantastisk å være med på, så håper vi også at Uglan blir med på tur og støtter oss som alltid. Det gir oss den ekstra energien vi trenger for å vippe jevne matcher i vår favør» sier en smilende hovedtrener.

colycap
KBK slo Herd i 1.runde av cupen, nå venter ny motstand fra Sunnmøre i Brattvåg IL 22.mai