KBK Nettbutikk er åpen!

Nå kan du kjøpe KBK- effekter uansett hvor du bor i Norge! Klikk deg inn på vår flunkende nye nettbutikk og kjøp dine favorittprodukt.

- I dag åpner vi endelig KBK Nettbutikk! KBK- supportere fra hele landet har ventet på dette lenge, og nå er det lett å kunne bestille drakter, skjerf, flagg og andre populære KBK- effekter for alle, sier en glad Karoline Almvik som har ansvar for KBK Nettbutikk.

Besøk KBK Nettbutikk her!

Nettbutikken blir et supert supplement til stadionbutikken. Vi har varer som passer for hele familien, både til baby, barn og voksne.

- Våre aller mest populære varer er draktene, balkongflagg, skjerf og våre rimelige draktsett for barn. Men også krus, caps, luer og bilstreamer er noe det går mye av, forteller Karoline Almvik. Bestillinger av varer blir ekspedert fortløpende og sendes med post til adresser i hele Norge.

Nettbutikken er levert og designet av Idium i samarbeid med Karoline Almvik i Kristiansund Ballklubb.

#KBK #Lagetforlidenskap