KBK signerer ny keeper

Ante Knezovic er 24 år og ruver hele 202 cm over bakken.

KBK signerte i dag keeper Ante Knezovic.

Ante er 24 år og kommer fra Zagreb i Kroatia. Han har tidligere spilt for klubber som Dinamo Zagreb, Red Bull Salzburg, Damstadt, Førde og nå sist Bryne FK.

Signeringen gjør at Christian Michelsen og trenerteamet har flere gode alternativ i bakerste ledd og står nå godt rustet på keeperplass foran årets sesong i Eliteserien.

Christian Michelsen hadde følgende å si om nysigneringen: «Ante er en høyreist og stor keeper som har en av sine store styrker i feltarbeidet. En ambisiøs spiller med spennende erfaring med tanke på hans relativt unge alder.»

Hovedpersonen selv virket henrykt over å ha fått kontrakt hos Kristiansund Ballklubb: «Det føles fantastisk å ha signert for KBK. Jeg har hatt et øye med klubben lenge, og kan ikke vente med å ta fatt på arbeidsoppgavene mine her

Videre forteller han om sine sterkeste sider som keeper: «Jeg er god en mot en og er flink til å sette i gang med føttene. Er også stor fysisk og har dette som en styrke i feltet»

Vi ønsker Ante hjertelig velkommen til Baillby'n og Kristiansund Ballklubb!