KBK tester nye spillere

KBK gjester en rekke prøvespillere på stadion de kommende ukene

Kristiansund Ballklubb er i vinden og det kommer mange henvendelser til klubben om potensielle spillere.

Nye fjes betyr ny energi ute på banen som er bra for både treningen og spillerne

— Christian MIchelsen
- Det vil være et jevnt innslag av nye fjes de kommende ukene, sier en engasjert Christian Michelsen. - Det er gjennomgående god kvalitet på spillerne som kommer inn, og dette er også en viktig faktor for oss når vi vurderer nye spillere inn i klubben.

Henrik Gjesdal (23) og Abdul Razak Nuhu (25) trener hos oss allerede denne uken. Michelsen vil også se dem i kamp før det eventuelt er snakk om mer. – Vi satser på at de skal spille når vi møter Sogndal søndag, sier Michelsen.

Gjesdal har allerede ankommet Kristiansund Stadion. Foto: Rune Edøy

Den venstrebeinte midtstopperen Gjesdal sin kontrakt med Tromsø er utløpt og han er for tiden uten klubb Nuhu har fartstid fra Manchester City og har spilt med Strømsgodset fra 2011 til 2014. Begge er potensielle midtbanespillere og venstrebacker for klubben.

KBK er også i dialog med Molde FK for å avklare om Thompson Ekpe blir fast i klubben fremover. Han er fortsatt under kontrakt med Molde, men har trent med KBK i hele vinter.

Headerfoto: Erlend Aas