KBK Vareauksjon på nett

Markedsavdelingen i KBK er i full sving. Den kreative gjengen drar nå i gang KBK Vareauksjon.

Kristiansund Ballklubb ønsker å få med hele næringslivet på Nordmøre for å lage KBK Vareauksjon. Bedriftene inviteres til å donere en vare, tjeneste eller gavekort som klubben vil auksjonerer på våre nettsider.

- Jeg håper det fleste skjønner hvor fortvilet vanskelig det nå er for oss og mange andre klubber. Seriestart ble utsatt og det vi vet nå er at kampene blir uten tilskuere, alt dette har gjort at inntektene uteblir. Klubben må derfor tenke nytt, forteller daglig leder Kjetil Thorsen og markedssjef Dagfinn Pedersen.

Hele markedsteamet i KBK vil besøke bedrifter i Kristiansund og på Nordmøre de nærmeste dagene.

- Allerede har vi fått svært god mottakelse på denne ideen. En rekke flotte og kreative donasjoner kom allerede inn mandag, forteller markedssjef Dagfinn Pedersen.

Daglig leder ved ALTI Futura og ALTI Storkaia, Helene Neergaard Oxaas er begeistret for ideen og vil involvere butikkene på sentrene.
- Det er klart vi vil være med på dette! KBK er det beste vi har her på Nordmøre, og hvis vi sammen bidra til aktivitet som dette er vi selvsagt med på laget, sier en entusiastisk senterleder.

Dersom noen ønsker besøk eller har et bidrag til auksjonenen er det bare å ta kontakt.

Kontakt:
Kjetil Thorsen: [email protected]
Mobil: 951 13 618
Dagfinn Pedersen: [email protected]
Mobil: 911 64 054

VIPPS
I tillegg vil det hele denne tiden være mulig å gi gaver gjennom Vipps på nummeret 601146.